rtardart
|
Ta tio till mig så löser vi det på tradera när jag har cash ;) En annan har ju inte råd att köpa ett rör bara för skojs skull :)
|
|
|
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
|
Citat: Ursprungligen postat av billion Citat: Ursprungligen postat av billion Nu tar jag snart de sista om ni inte skärper till er! :) Postförskott ligger kvar i två veckor. Då hinner du kanske få lön..!
|
|
|
billion
|
Citat: Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson Citat: Ursprungligen postat av billion Citat: Ursprungligen postat av billion Nu tar jag snart de sista om ni inte skärper till er! :) Postförskott ligger kvar i två veckor. Då hinner du kanske få lön..! Det värsta är att jag måste betala ut den själv...
|
|
|
Moderator
|
Två ytterligare 2010:or i lager...
|
|
|
OXiGEN
|
|
Blind Owl
|
Citat: Ursprungligen postat av OXiGEN =/ Några fler på ingång? Gärna 2009:or:)
|
|
|
Moderator
|
Nja, möjligen 25 st tillgängliga på måndag men vet ej årtal. Återkommer
|
|
|
billion
|
Citat: Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson Nja, möjligen 25 st tillgängliga på måndag men vet ej årtal. Återkommer Nyfiken. :) ???
|
|
|
Moderator
|
29 st LS 2010 tillgängliga just nu.
|
|
|
Herr K
|
Citat: Ursprungligen postat av Liberty Silver / Torgny Persson 29 st LS 2010 tillgängliga just nu. Jag knep precis fyra st av dem :)
|
|
|
rtardart
|
Fortfarande sjukt sugen på dom där -09 som troligen inte kommer dyka upp hur mycket jag än hoppas.
|
|
|
OXiGEN
|
Tog precis de sista LS mynten från 2010 :) Sorry about that.
|
|
|
Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.