Ursprungligen postat av lunar
Hejsan forumet!
Visst är det kul om silversidan har utökats med några produkter. Det är jättebra.
Men jag tycker att det finns alldeles för lite att välja på ändå. Önskar att kunna få 1 Oz Lunar , Koala, Kokkaburra och Koalor i silver 1 Oz och gärna även 1/2 oz.
Vad gäller tackorna så tror jag många önskar ett bredare utbud. Flera olika 100 gr tackor att välja på. Gärna några estetiskt vackra. Sen har det ju funnits röster för mindre tackor också tex 20 gram och 10 gram.
Förstår att det kanske är svårt att få ekonomi i det men jag tror många skulle köpa dessa då de är trevliga att ha själv men inte minst som presenter till vänner och bekanta.
Jag tycker att det är jättebra att ni har ett brett utbud av Guld i tackor/mynt men det passar inte riktigt min plånbok och sidan heter ju Liberty Silver och borde göra skäl för ett brett utbud av silverprodukter tycker jag.
Ni har ju ett bra avtal med Australienska myntverket tror jag och det finns ju oerhört många trevliga silvermynt.
Både rena bullion och även lite mer premiummynt som håller toppklass.
Hoppas detta inlägg kan motivera er till att kolla möjligheterna för en rejäl breddning på silversidan.
Tror många med mig skulle bli glada över lite mer att välja mellan.
Hoppas detta går att åstadkomma.
Vänliga hälsningar Lunar