Jag har en liten uppdatering på gång till "Bullion test" appen. Det nya är i första hand stöd för fler guldmynt: Eagle, Philharmonic, Lunar, Buffalo, och Maple. Plus några mindre grafiska ändringar och en mindre justering av frekvensgränserna.
Jag hade dock velat testa uppdateringen lite innan jag släpper den till alla. Så, är det någon som redan har fullversionen av appen som är intresserad av att bli betatestare?
Det första att testa blir att klura ut hur Googles betatest-funktion fungerar. :-) Jag tror att det ska räcka att gå in på nedanstående länk för att bli betatestare: https://play.google.com/apps/testing/se.brolinembedded.bulliontest
Om nån lyckas installera beta-versionen så är det givetvis i första hand de nya guldmynten som ni hemskt gärna får prova hur väl dom fungerar. Prova om möjligt med flera olika exemplar av varje mynt. Skicka gärna lite testresultat till mig med den inbyggda "Support/Feedback"-funktionen i appen.
Och det är givetvis intressant att prova appen på olika telefoner/paddor, och kolla runt så att alla "gamla" mynt och funktioner i appen fortfarande fungerar som dom ska.
Jag tror dock som sagt att man redan måste ha fullversionen av appen installerad för att kunna bli betatestare.
|