|
Peter
|
Hej LS
Har mottagit halva leveransen och det står att det är en delleverans. Jag undrar vad som händer med resterande artikel? Jag har skickat ett mail och ett ifyllt formulär på er hemsida men har inte fått något svar. Leveransdag 1-3 dagar stod det.
Ordernummer: 17939 Orderdatum: 2014-09-08 17:02 Orderstatus: Betalning mottagen
mvh Peter
|
|
|
Chefen
|
|
Henkan82
|
Samma för mig på de två senaste beställningarna, verkar vara myntkapslarna som spökar.
|
|
|
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
|
Tack för ert meddelande. Vi har haft en del produkter som har varit restnoterade samt att en del produkter som inte är ädelmetall (vilket ju detta rör sig om) skickas från ett annat lager. Att vi inte har svarat dig är inte bra och det ber vi om ursäkt för. Jag hoppas att du fått svar nu per mail.
|
|
|
Peter
|
Jag fick svar på min mail efter att ha skrivit på ert forum, efter det har jag väntat och väntat men inget händer, har skickat nytt mail till er för att efterfråga information men åter igen inget svar från er. Jag har generellt inget problem att vänta på saker jag beställt även om jag förskottsbetalar, men om jag inte kan få något leveransbesked eller ens en bekräftelse när jag vill annullera ordern så känns detta väldigt oseriöst. Är detta ett normalt sätt för er att göra affärer så kommer jag fortsättningsvis söka mig någon annanstans.
Med vänlig hälsning Peter
|
|
|
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
|
Citat: Ursprungligen postat av Peter Jag fick svar på min mail efter att ha skrivit på ert forum, efter det har jag väntat och väntat men inget händer, har skickat nytt mail till er för att efterfråga information men åter igen inget svar från er. Jag har generellt inget problem att vänta på saker jag beställt även om jag förskottsbetalar, men om jag inte kan få något leveransbesked eller ens en bekräftelse när jag vill annullera ordern så känns detta väldigt oseriöst. Är detta ett normalt sätt för er att göra affärer så kommer jag fortsättningsvis söka mig någon annanstans. Med vänlig hälsning Peter Det var märkligt, de albumsidor för Quadrum-kapslar som du har beställt är skickade till dig i en separat försändelse. Jag skickar ett mail till dig med en förfrågan, om du inte har fått albumsidorna skickar vi nya till dig.
|
|
|
Peter
|
Tack för svar, jag har svarat på ert mail. /Mvh Peter
|
|
|
Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.