Hej,
jag vet att de flesta på detta forum köper och säljer av LS, och i så måtto stödjer dem, men samtidigt dyker det titt som tätt upp trådar om problem vid leveranser och tidpunkter för uppdateringar av valutakursförändringar. De flesta av dessa problem verkar bero på missförstånd. Min enda poäng med detta inlägg är att framhäva deras goda betydelse över enstaka bekymmer, som jag upplevt som små detaljer i ett annars mycket välskött företag med som jag ser det, en god samhällsnytta.
Utan LS hade försäljningen av ädelmetaller antagligen varit lägre Utan LS hade kunskapsläget om det monetära systemet antagligen varit lägre. Mig veterligen är LS ensamma som kommersiell aktör att erbjuda ett intressant debattforum. Inte minst bidrar de själva med intressanta ledare och artiklar.
Jag kan bli lite förundrad, och faktiskt en smula irriterad, över de som gör reklam för andra konkurrenter och inte över huvud taget reflekterar över det faktum att LS, inte bara som som ytterst pålitlig leverantör av ädelmetaller till schysta priser, utan också genom sitt samhälleliga engagemang ökar intresset för ädelmetaller som investeringsform. Det borde ligga i allas vårt intresse.
En odé till LS!
|