Hej.
Tänkte hjälpa alla som är nya lite grann.
Startpunkten är enkel: 1. Börja med att läsa Liberty Silver's guidelines, tips och råd. De är väldigt bra och enkla att följa.
2. Ta er tid att förstå informationen. Stressa inte, ta det lugnt. Är något oklart, fråga på forumet. :)
3. Var inte rädd eller orolig för att känna dig dum. Man måste ju börja någonstans !
Alla hjälper faktiskt till här på forumet. Ingen är elak här. Alla vill allas bästa ! Faktum är att om du frågar så blir folk glada om de kan hjälpa till !
Ja, det blir ibland lite heta diskussioner om vad som är rätt eller fel eller vad man bör göra om si eller så händer eller vad som är bäst, men.. det är ju egentligen det ett forum är till för.
Alla har ju olika åsikter. Inte konstigare än så !
Det värsta som kan hända är faktiskt att man kan lära sig något.
Kom ihåg. Det finns inga dumma frågor. Det enda som är dumt är att inte ta chansen att fråga. ;)
Det finns väldigt många människor här på forumet som vet väldigt mycket om hur/vad/varför/ ja... alla frågor !
PS. Jag kan inte "allt". Jag kan en del men jag lär mig också varje dag. Jag tror att jag kan grunderna nu, och kanske lite till, men vet ni vad ? Jag lärde mig det mesta genom att ställa en massa "dumma" frågor ! :)
/Robban
|