|
Ason
|
Hej, igårkväll beställde jag guldmynt för 34 600 kr, men jag börjar bli väldigt orolig för jag har fortfarande inte fått något mail med orderbekräftelse... är det normalt att det tar några dagar innan man får något mail??
Jag satte in pengarna på detta kontot: 8169-5,974 416 492-3 Kan någon säga mig om detta är rätt eller fel?
Det står fortfarande "Ny Order" som status om jag går in på "Mitt konto" och kollar....
|
Senast ändrad av Ason; 2018-02-10 11:23 |
|
something
|
Ibland kan det ta någon dag extra eller två, det har hänt. Men var inte orolig för det. Alla köp från Liberty Silver har alltid gått bra. Du får alltid dina beställningar.
Det med "Ny Order" är helt normalt. Inga problem. Bara sitt och se fram emot paketet.
|
|
|
Ason
|
Tack Something, litar 100% på libertysilver, men börjar tvivla på om jag satte in pengarna på rätt konto... inte varje dag jag gör överföringar...
|
|
|
something
|
Jag brukar betala in på deras bankgiro konto: 5474-3083. Men du har säkert gjort rätt även med deras Swedbank konto. Var inte orolig.
Gällande mail, det har jag alltid fått några minuter efter, tittade i mitt e-mail konto nu.
Vad gäller "Ny Order" igen, jag tittade nu på min köphistorik. Ibland fick jag en bekräftelse "Betalning mottagen" efter 1 dag, ibland 2 dagar, ibland 3 dagar, ibland 4 dagar.
Så länge du har fått en "Ny Order" rad i din köphistorik så är din beställning registrerad. Sedan kan betalningen komma till Liberty Silver mellan 1 eller 4 dagar. Precis, som det har hänt hos mig. Det är olika.
D.v.s., även om du tycker att "Ny Order" står där länge i flera dagar, det är faktiskt normalt. Liberty Silver kommer få dina pengar (ge det 3 dagar ungefär) och varorna KOMMER ATT SKICKAS till dig. Bara lite tålamod, det kommer att gå bra.
Jag har också ibland varit orolig att det tar tid innan jag får en rad där det står att de har fått min betalning. Men det har alltid löst sig tills slut. Jag lovar. Sä vänta i 3 dagar. Inom 3 dagar borde du få en till rad med "Betalning mottagen". Så var inte orolig på måndag, eller på tisdag. Vänta lite mer än så. Det kommer bli okej.
|
Senast ändrad av something; 2018-02-10 14:16 |
|
Ason
|
Ok, skönt att höra. Finns det någon här som beställt nyligen så hade jag uppskattat om någon skulle kunna kolla så kontot stämmer...
|
|
|
something
|
Kontot stämmer för det står på deras betalningsinfo sida: https://www.libertysilver.se/kopa/sida/payment Kontonummer: 81695, 974 416 4923 (Swedbank)
Och det är exakt samma konto som DU betalade in på. Så det kommer att bli okej.
Men hoppas att någon annan kan bekräfta. Grejen är att Liberty Silver VILL få din betalning. Så om kontot har ändrats så skulle det ligga i deras intresse att uppdatera sidan för att kunna få dina pengar. Så sidan skall vara uppdaterad.
Samma bankgiro konto (som jag betalar till) har stått där i flera år. Alltid funkat.
|
|
|
Ason
|
Tack something, uppskattar verkligen hjälpen! Blev lite lugnare nu, antar att det är pga att det är helg som inget händer.. Får se vad som händer på Måndag.
|
|
|
Liberty Silver / Mikael From
Moderator
|
Citat: Ursprungligen postat av Ason Tack something, uppskattar verkligen hjälpen! Blev lite lugnare nu, antar att det är pga att det är helg som inget händer.. Får se vad som händer på Måndag. Din order är placerad och beloppet och kontot för betalning stämmer. Jag kan inte förstå varför du inte har fått orderbekräftelsen. Möjligtvis har du angett en felaktig mailadress. Har du möjlighet att maila oss på support@libertysilver.se?
|
|
|
Ason
|
Jag fick orderbekräftelsen idag.
|
|
|
Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.