|
Anonym
|
Har Israel något guld? Varför får inte någon granska Fort Knox? Vilka styr usa? Om israel inte har något guld borde det finnas några på toppen som inte vill ha guldmyntfot? Kan israel ha massa guld ifrån Fort Nox?
Lord of the world, we have created many market places, we have built baths and we multiplied silver and gold. And we did it only for Israel" ... The Lord then speaks to them: "The gold and silver belongs to me
Mer nyfiken än antisemit
|
|
|
Despierto
|
Citat: Ursprungligen postat av Anonym Mer nyfiken än antisemit Men ändå lite antisemit eller? Vilken jättekonstig kommentar...
|
|
|
Anonym
|
Citat: Ursprungligen postat av Despierto Citat: Ursprungligen postat av Anonym Mer nyfiken än antisemit Men ändå lite antisemit eller? Vilken jättekonstig kommentar... Mer misstänksam. Kul att du fokucerade på det vikiga inte om isreal har guld eller inte utan om jag är antisemit.
|
|
|
Anonym
|
Den Globala eliten är statslös.
Roth
|
|
|
Anonym
|
Statslösa, ja, och tillhör gruppen som betecknar sig som judar, för då är dom immuna mot kritik. Redan Henry Ford kallade fenomenet "The International Jew"
|
|
|
Anonym
|
En del av eliten är ashkenazi judar som inte har något med riktiga judar att göra. Det är väldigt viktigt att skilja mellan sionister ( ashkenazi judar) och riktiga judar.
|
|
|
Despierto
|
Citat: Ursprungligen postat av Anonym Citat: Ursprungligen postat av Despierto Citat: Ursprungligen postat av Anonym Mer nyfiken än antisemit Men ändå lite antisemit eller? Vilken jättekonstig kommentar... Mer misstänksam. Kul att du fokucerade på det vikiga inte om isreal har guld eller inte utan om jag är antisemit. Observera att det var DU som la till den nervösa brasklappen.
|
|
|
Anonym
|
Nån moderator, ta gärna bort denna tråd, den kommer aldrig leda till något gott.. /trött
|
|
|
Anonym
|
Så tråkigt att man inte kan få ifrågasätta! Min fråga handlar om israels mörkande av sin guldreserv! Men jag tar iran istället då för usa styrs ju av araber Bernanke är ifån irak eller. Blir så trött, personerna som styr världens sedel pressar är judar men det får man inte säga???? Men jag förstår, israel har alltså inte något guld. Jag tycker detta är lustigt och ifrågarsätter det! Löjligt
nyfiken mer än antisemit
|
|
|
Anonym
|
Om du ändå kunde stava...
|
|
|
Anonym
|
Ja det är bara en slump att Ben Bernanke som är jude, och att Alan greenspan som är jude och att Paul Volcker som var jude är/var Chairman of the Federal Reserve? Dom kommer aldrig släppa FED.
|
|
|
Anonym
|
Dem byter namn och säger att dem är judar så att ingen vågar kritisera dem.
T.ex som Rothschilds som är judar som gav pengar till Hitler, tror du att de bryr sig om judar?
|
|
|
Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.