|
Despierto
|
Är det bara för mig som Kitcos silverdiagram har krånglat de sista två dagarna? Gulddiagrammet funkar fint men inte silver...
|
|
|
Silverbullit
|
|
Despierto
|
Om problem med ett onlinediagram som jag ändå bara kollar på av nyfikenhet är konsekvensen måste jag ha varit väldigt god...
|
|
|
billion
|
Haft problem med båda. Mycket mer än tidigare.
|
|
|
Despierto
|
Citat: Ursprungligen postat av billion Haft problem med båda. Mycket mer än tidigare. Överbelastning kanske? Har problemen varit den sista veckan eller är tidsperspektivet större?
|
|
|
promavent
|
har också haft problem med den från och till ,mer det sista
|
|
|
billion
|
Citat: Ursprungligen postat av Despierto Överbelastning kanske? Har problemen varit den sista veckan eller är tidsperspektivet större? Ungefär sista veckan. Gissar också på överbelastning.
|
|
|
Liberty Silver / Torgny Persson
Moderator
|
Konsekvent problem med kitco de senaste veckorna och även tidigare emellanåt. Ej tillförlitliga. (Gillar dessutom inte Jon Nadler men det är en bisak) Vill rekommendera http://www.thebulliondesk.com/ för priser istället eller vår framsida som nu uppdateras varje halvtimme.
|
|
|
Lavendale
|
Vill man ha en prisöverblick med diagram, som inte ligger efter i tid som KITCO gör, så är Spot Gold att rekommendera.
|
Senast ändrad av Lavendale; 2011-09-28 18:12 |
|
Tel
|
Inga problem via datorn, däremot fungerar inte iPhone app på 3 dagars.
|
|
|
Tel
|
Citat: Ursprungligen postat av Lavendale Vill man ha en prisöverblick med diagram, som inte ligger efter i tid som KITCO gör, så är Spot Gold att rekommendera. Tack för det, den är bra.
|
|
|
Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.