Hem
Köpa guld och silver
Sälja guld och silver
Diagram
Kunskapscentralen
Prispolicy
Hem Köpa silver guld platina palladium Sälja silver guld platina palladium Diagram Kunskapscentralen
Ändra
Visa varukorg
Till kassan
Antal   Produkt á Pris Pris

Summa: 0 kr

Forum < Ekonomi, centralbanker, banker, marknader och aktier < Krasch september 2015
Krasch september 2015
2015-03-27 14:33 # 37
billion
Citat:
Ursprungligen postat av Ahura Mazda
Jag är den onde reptilguden Davvn'at. Jag ser er och ni vet att jag finns, men eftersom jag har förslavat media och har världens makthavare i ett pungvred så kommer ingen att lyssna på er som ser sanningen. Ni kommer bli bespottade och hatade. Mwuahahaha!!

Det ligger något i det här Solidus...ops...F'låt Ahura Mazda.
2015-03-27 21:41 # 38
Snaken
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen
Det var ingen rolig historia snaken.Eftersom du fortfarande tänker på det hon sa till dig att hon älskar dig så förstår du varför man ska vara försiktig med vad man säger.Ordet hon sa har skapat något hos dig.Det enda hon kan göra är att be dig
om förlåtelse.Hon kan inte ta tllbaka det hon sagt.Jag hoppas att du förstår.

Nej usch ringde på hennes dörr idag och krävde ett förlåt. Hon såg ut som en fågelholk först och sedan blev ögonen helt svarta som två pisshål i snön. Hon började skrika och härja så jag lade benen på ryggen. Senare satt jag hemma i stillhet och lirade några sköna ackord på guran när det bankar på dörren. Jag öppnar och där står Krille kriminell och arge Ansgar, kvarterets värstingar som hon skickade på mig. De hotar med ditt och datt och stjäl dessutom en del silver jag hade hemma. Fy vilken dag.
2015-03-28 06:41 # 39
Solidus
Pisshål i snön blir vanligtvis gula ( källa:egen erfarenhet) om man inte har pajat njurarna totalt? Annars vet jag inte vad jag ska säga, ni måste vara riktigt modiga som lever i en värld full med spöken, pyramider och skäggiga gubbar...
Over and out..
2015-03-28 11:54 # 40
Snaken
Solidus det gäller att ha fokus och pissa koncentrerat för att skapa dessa hål jag refererar till. Det är lite av en konst reserverad de med stor blåsa och god pricksäkerhet. Snödjupet ska vara minst 30 cm. Skvätthål blir naturligtvis gula vid normalt hydrerat tillstånd.
2015-03-28 13:21 # 41
VakenOchVaksam
Citat:
Ursprungligen postat av Snaken
Citat:
Ursprungligen postat av VakenOchVaksam
Ett tankeexperiment till er som fortfarande sover:

Ni lär vilja förklara våran världsbild med att vi har en psykos eller en störd realitetsuppfattning. Men, hur förklarar ni att ungefär 5-10 % av hela världen säger samma sak? Speciellt USA. I USA tror 83% att 9/11 var en konspiration som regeringen låg bakom. 10 miljoner amerikanare tror att det är reptilvarelser som styr amerikanska och andra länders regeringar. (vilket är sant). "The reptillians", riktigt namn: "Alpha Draconians"

Hemläxa till er nu; hitta en diagnos som passar in på insjuknande i massivt antal (250 miljoner minst), där alla har exakt samma psykos, och samtidigt kan du börja förklara Egyptens, Mexikos, Chinas, och månens pyramider.

/Vaken

Vad folk tror på och hur många som tror på det har ingen effekt på sakers beskaffenhet (lyckligtvis). Førr trodde så gott som 100 % att jorden var platt. Kanske har du fått med dig att det visade sig vara fel. Om inte så fortsatt "forska" på google och youtube så kommer du se.

Ber før øvrigt om bra referenser till din sifferexcersis. Godtar inte "internet" som kalla.
Førklaring av pyramider: Geometrisk form bestående av en kvadratisk bas och trekantade sidor som møts i en spets. Detta galler alla pyramider oavsett geografisk beliggenhet.

Svar på hemlaxan: Reality distortion disorder
2015-03-28 13:22 # 42
VakenOchVaksam
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av VakenOchVaksam
Ett tankeexperiment till er som fortfarande sover:

Ni lär vilja förklara våran världsbild med att vi har en psykos eller en störd realitetsuppfattning. Men, hur förklarar ni att ungefär 5-10 % av hela världen säger samma sak? Speciellt USA. I USA tror 83% att 9/11 var en konspiration som regeringen låg bakom. 10 miljoner amerikanare tror att det är reptilvarelser som styr amerikanska och andra länders regeringar. (vilket är sant). "The reptillians", riktigt namn: "Alpha Draconians"

Hemläxa till er nu; hitta en diagnos som passar in på insjuknande i massivt antal (250 miljoner minst), där alla har exakt samma psykos, och samtidigt kan du börja förklara Egyptens, Mexikos, Chinas, och månens pyramider.

/Vaken

Vad folk tror på och hur många som tror på det har ingen effekt på sakers beskaffenhet (lyckligtvis). Førr trodde så gott som 100 % att jorden var platt. Kanske har du fått med dig att det visade sig vara fel. Om inte så fortsatt "forska" på google och youtube så kommer du se.

Ber før øvrigt om bra referenser till din sifferexcersis. Godtar inte "internet" som kalla.
Førklaring av pyramider: Geometrisk form bestående av en kvadratisk bas och trekantade sidor som møts i en spets. Detta galler alla pyramider oavsett geografisk beliggenhet.

Svar på hemlaxan: Reality distortion disorder

Jag tycker synd om dig.
2015-03-28 13:47 # 43
Snaken
Märkligt. Här svarar jag på både dina frågor och sitter med hemläxa fast jag egentligen bara vill knyppla och så kan du inte ens ge mig en referens på dina siffror. Otack är världens lön. Men tack för stödet, tycker också lite synd om mig själv. Det är alltid lite olustigt att läsa om dystopiska människors vanföreställningar.
2015-03-28 14:12 # 44
Lotus
Citat:
Ursprungligen postat av Solidus

Såå..ditt bästa bevis är att det inte finns några bevis, ungefär som med avgudadyrkan fast här har vi fått bevis på att gud faktiskt finns, Chefen umgås med "Gud" när andan (Anden?) faller på, t. ex i november 1998, tror jag det var..media rapporterade inte om mötet alltså måste det vara sant. Synd bara att man inte hade uppfunnit selfies då, för en selfie med Chefen och den högste "Chefen" hade varit värd en hel del guldtackor men vem bryr sig när man kan få komma till himmelen, sitta på ett våt moln med bar rumpa och blåsa i trumpet (A. Engström)

Vad mumlar du om?
Bevisen är ju bara att själv förhålla sig till, ser man bilden så är det ju uppenbart. Att det hela sedan begränsas till sin egen oförmåga och inskränkthet är ju en annan sak. Ex säger de om bilderna, "men va de är ju så långt ner, hur ska de kunna hamnat där". Att det ex skulle ta 50 000 år för de att sjunka, och "för 50 000 år sen fanns ju ingen sån civilisation."
Vad vet vi vad som hänt här egentligen under alla miljontals år? Berättar regeringar allt för sina invånare?

Du ska sitta tyst som den knähund du är. Det som hänt och som händer, det är det du får tilldelat dig genom media och den historia som skrivits. Helst ska du tänka så lite som möjligt, du ska jobba arslet av dig, för att sedan skatta bort en stor del av din lön, du ska inte tänka kritiskt, varför skulle du? Du får ju reda på allt genom nyheterna ändå? Tänk inte själv, då är du en "foliehatt", "konspirationsteoretiker". Du ska vara en nyttig idiot åt systemet, håll käften och därmed basta.
Senast ändrad av Lotus; 2015-03-28 14:13
2015-04-20 10:39 # 45
Babaroo
Haha, reptiler?

Självfallet finns det en elit som styr, men du har blivit lurad av dem igen.

Att få folk som är vakna till att det finns en konspiration att tro att reptiler styr, är ett väldigt smart av de som styr, att få alla normaltänkande att avfärda allt du säger.

Ja menar, vem med förstånd kan tro att reptiler från en annan planet styr jorden? Räcker det inte att du tror att det finns en konspiration? Vad finns det för nytta med att tro att de är reptiler?

Jag tror på Bibeln (jag hör redan hur vissa suckar), hederlig gammal kristenhet, det var det som gjorde det här landet så starkt från början (och alla mäktiga länder i västvärlden, England, Tyskland, USA är alla protestanter i grunden). Kolla upp Gustav II Adolf, vår starkt lutherskt troende kung på 1600 talet. Hade inte han befriat oss från Katolska kyrkans armeer i det 30-åriga kriget så hade vi fortfarande levt under inkvisitionen. Där har du den riktiga fienden, Katolska kyrkan. Och du verkar gilla konspirationsteorier, då kanske du vet att det finns väldigt mycket info om Katolska kyrkans inblandning i "the new world order" (de är de som är källan till den, de vill ha tillbaka sin storhetstid då de regerade världen innan den protestantiska reformationen).

Bibeln talar om Rom som "den stora skökan" som sitter på sju kullar (Rom är staden som grundlagts på sju kullar, det är allmänt vedertaget) i Uppenbarelseboken kapitel 17.

Här nedan kan du läsa vad Gud gör med nationer som lämnar Honom, och begår synd (otukt, mord, lögner osv.):

13 Son of man, when the land sinneth against me by trespassing grievously, then will I stretch out mine hand upon it, and will break the staff of the bread thereof, and will send famine upon it, and will cut off man and beast from it:
Hesekiel 14:13

Där ser du den kommande finansiella krisen i världen, framförallt mot historiskt protestantiska länder som lämnat Gud.
2015-04-20 18:04 # 46
Snaken
Haha gud

Att tro att en just en specifik gud bland de otaliga gudar att valja mellan skapat oss och satt oss på en utvald planet bland øver 3.000.000.000.000 andra i bara vår lilla galax ar om møjligt annu mer vansinnigt an att tro på en ødleelit.

Lissabon grundades førresten också på 7 kullar.

Ezekiel 7:19: 'They will throw their silver into the streets, and their gold will be treated as a thing unclean. Their silver and gold will not be able to deliver them in the day of the LORD's wrath. It will not satisfy their hunger or fill their stomachs, for it has caused them to stumble into sin"

Man kan ju fråga sig varfør ni syndar på ett ont adelmetallforum. Eller ar det bara vanlig gammal cherry picking?
2015-04-20 19:03 # 47
Boss
Citat:
Haha gud

Att tro att en just en specifik gud bland de otaliga gudar att valja mellan skapat oss och satt oss på en utvald planet bland øver 3.000.000.000.000 andra i bara vår lilla galax ar om møjligt annu mer vansinnigt an att tro på en ødleelit.

Lissabon grundades førresten också på 7 kullar.

Ezekiel 7:19: 'They will throw their silver into the streets, and their gold will be treated as a thing unclean. Their silver and gold will not be able to deliver them in the day of the LORD's wrath. It will not satisfy their hunger or fill their stomachs, for it has caused them to stumble into sin"

Man kan ju fråga sig varfør ni syndar på ett ont adelmetallforum. Eller ar det bara vanlig gammal cherry picking?

guld och silver är inte synd , systemet vi lever i är däremot syndigt för att det uttnyttjar människor och gör dom till slavar vilket gud aldrig menade ..i bibeln talas det om förbunds arken och det allra heligaste i gamla testamentet - och där finns guldet för att det är rent , gud själv visar att det är något speciellt med det .. den bibel vers du skriver om där måste du förstå i det rätta sammanhanget ... their silver and gold will not be able to deliver them in the day of the lords wraht .. observera the day of the lords Wrath de är när Jesus kommer tillbaka och då faller guds Wrath (dom) på dom ogudaktiga som finns kvar och självklart så kan då inte guld eller silver rädda dom då .. men fram tills den dagen kommer guld och silver ha sitt värde för varför tror du att det står att guld och silver inte ska rädda dig - jo för att guld och silver fram tills dess kommer att vara värde bevarande .. den där versen talar om sista tiden speciellt ...
Senast ändrad av Boss; 2015-04-20 19:15
2015-04-20 19:27 # 48
Snaken
Jaha, denna dagen har varit føremål før andløsa diskussioner, men ankomsten skjuts ju bara fram i tid.
Skulle vara fint att ha ett datum man kan lita på så att man vet nar man ska salja.

Notera att forumet inte längre uppdateras p.g.a. teknikförändringar inför kommande uppdatering av hemsidan.

Sök på Liberty Silver Forum

Prisgaranti hos Liberty Silver

Köp Liberty Silver mynt